close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
[請益] 內眼角長睫毛
Jun 7th 2013, 12:46

作者LaMiuka (本之)

看板BeautySalon

標題[請益] 內眼角長睫毛

時間Fri Jun 7 12:46:48 2013

手機發文,排版請見諒。 上個月開始發現右眼下面開始出現細紋,所以就開始擦倩碧眼霜(嘗試補救)。但最近發現右下眼瞼靠近眼頭的部分長出了睫毛!!! 原本不在意,但是這兩天眼頭處就因為睫毛弄的很癢,睫毛前端都會戳到我的內眼角,搞的我很想戳瞎我的眼睛… 想請問這種狀況是停用眼霜就可以改善嗎?我很想拔掉內眼角的睫毛,可是好像不能暴力拔? 眼睫毛變多是真的,可是長到眼頭我很困擾… 我不知道這個問題發在美保版對不對,如果錯版請見諒。 左眼因為沒有細紋所以眼霜都沒有擦到靠近眼頭處,因此沒有出現睫毛問題。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 184.171.42.254

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()