Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
Re: [問題] 幼稚園推薦
Sep 18th 2014, 10:51, by kyoti

作者kyoti (jokers)

看板Tainan

標題Re: [問題] 幼稚園推薦

時間Thu Sep 18 10:51:04 2014

: 想請問臺南北區的幼稚園 : 皇佳就不用了 : 極度的討厭 我有同學念皇家幼稚園長大的 剛好我看到這篇跟他討論到 聽他說皇家還不錯 接待的老師也都很親切 據我所知推文推薦的幾間幼稚園 建築物是鐵皮屋居多 所用的教材有的也都是自己去私印的 不知道"極度的討厭"這個詞是為什麼? 想請教一下是不是您覺得哪裡不夠周到 有可以再改進的空間 我會再請他反應給他以前的老師 -- 最初他們抓共產黨員,我沒有出聲,因為我不是共產黨員。 當社會民主黨員被關,我保持沉默,因為我也不是社會民主黨員。 當工會幹部被抓走時,我沒有抗議,反正我也不是工會幹部。 當猶太人開始被追殺,我沒有說話,反正我也不是猶太人。 最後他們朝向我而來,再也沒有人站起來為我說話了。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.117.32.48 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tainan/M.1411008668.A.9F6.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()