Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
Re: [求助] 發現男友有肉體出軌行為
Sep 18th 2014, 05:14, by Selah

作者Selah (戰)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 發現男友有肉體出軌行為

時間Thu Sep 18 05:13:58 2014

婚前守貞在美國其實蠻常見的 別被電影或影集騙了,很多人還是很傳統的 想做愛怎辦?那就結婚啊 多的是高中小情侶一畢業就結婚,也很多大學時就結婚。 偏偏在台灣這套就行不通。 要結婚? 不行,我還沒玩夠 不行,我媽說我沒唸完大學不能結婚 我還在唸書怎麼可以大肚子?(好像一結婚就得大肚子一樣) 我爸說等你買起房子才能結婚(嘿啊是要等到幾歲才買得起) 這麼年輕我會被嘲笑已經懷孕了吧?(所以咧?) 我還小我不想沒想清楚就結婚啊(爸媽一致同意) 草率結婚要是離婚了怎麼辦?就沒人要我了(台灣市場很歧視二婚族群) 反正類似這種屁理由一堆,想在台灣要守貞又不想結婚的情侶真的很難搞。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 70.182.88.58 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1410988441.A.CB1.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()