close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
公務人員的英檢人生,單位在新北市
Nov 22nd 2014, 03:24

我現在是高一的同學,我有在1月份時去考英檢的考試,
差了一點點就可以過初試了,真的好可惜喔~
但其實我自己心裡清楚如果初試過了,
複試的部分我不一定會考過,
與其自己在擔心沒過,倒不如找個方法讓實力變強,
這應該是最有效的方法了,在路上有看到一間招牌很大的戴爾美語,
看了一下他們的官網,也有一些老師可以聽看看上課的方式,
老師的學經歷都有10年以上,這樣我比較不會擔心,
因英檢會考聽說讀寫,所以補習班除了認證方面很強之外,
會話的部分也是我在意的點之一,有時間的話我會想去了解看看。

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()